31 Ocak 2013 Perşembe

Marjin Ayakkabı

Bugün farklı bir konudan bahsedeceğim sizlere. Marjin Ayakkabı modayı çok yakından takip eden ve pek çok tarza hitap edebilecek ayakkabıları müşterilerine sunan bir marka. Cevahir AVM'de açılan dükkanlarının yanı sıra internet üzerinden de satış yapıyorlar. Ben de internet sitelerinden beğendiğim iki bot modeli ile kombinler hazırladım. Bunların dışında hem klasik hem de trend olan ayakkabılar var, göz atmanızı tavsiye ederim.


İlk kombinde kullandığım ayakkabılar benim de çok beğenerek giydiğim trainer/sneaker wedge, dolgu topuklu spor görünümlü botlar. Yine sezonun moda renklerinden olan oxblood skinny pantolon, toprak rengi dökümlü triko ve kalın bir snood ile kombinledim. Büyük postacı tarzı bir çanta ve rose gold aksesuarlar ile tamamladım. Hem rahat hem de şık bir kombinasyon oldu. Skinny pantolon ve gizli topuk da bacakları uzun ince gösteriyor heheh. Sneaker wedge ayakkabıları incelemek için bu linke ya da resme tıklayın.






 Bu kombinde ise troklu botlar kullandım. Biker tarzına zıt olarak sırtı dantelli bu elbiseyi seçtim, üzerine de bir deri ceketi uygun gördüm. Aksesuar olarak metal detaylı bir clutch, karışık metal bileklikler ve altın simli oje seçtim. Siyah&altın&gümüş uyumu çok asil duruyor ve feminen ve sert tarzların yarattığı zıtlık da ilginçlik katıyor. Zımbalı botları incelemek için bu linki ya da resmi tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...