25 Şubat 2013 Pazartesi

Yuvarlak sim | Round Glitter

Merhaba! Bu yaptığım ojeyi paylaşıp paylaşmadığımı hatırlayamıyorum. Gözüme değişik, ilginç gelen her türlü simi satın alıyorum ve tamamen yuvarlak olan bu simlere bayıldım. Normalde ne kadar büyük ya da küçük olsun altıgen oluyor simler, köşeleri oluyor. Çok küçük simleri kare de yapabiliyorlar ama yuvarlak sim hiçbir ojede görmemiştim. Renk seçeneği çok da ilgi çekici değil ama altın+pembe kombinasyonunu beğendiğim için bunu yaptım. Şimdi elimde fuşyası da var bu simlerin, belki başka bir kombinasyon aklıma gelebilir.

Hello! I can't remember if I shared this franken or not. I buy every interesting, unique glitter type and I love these totally round ones. Normally glitter is either hexagonal or square, they have corners. I've never seen round glitter in a nail polish before. I don't have a very interesting color selection but recently bought fuchsia rounds as well, maybe I'll have more ideas.




10 yorum:

  1. Altın ve pembenin uyumu gerçekten çok güzel olmuş bende ilk kez görüyorum yuvarlak simden. hep altıgenle karşılaştım ama yuvarlak çok güzel durmuş. Nereden bulup aldınız acaba birde en önemli soru şeffaf ojeye nekadar ölçüde atılıyor çünkü fazla atıldıgında dibe çökme durumu oluyor ayarı nedir? Ahhh üşenmesem de artık ben de yaptıklarımı paylaşsam çok hoşuma gitti bu cunku=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simlerimin neredeyse tamamını yurtdışından getirtiyorum. Baz olarak da satılan şeffaf cilalardan kullanmıyorum, dibe çökmesi engellenemiyor malesef.

      Sil
  2. Şuan popüler olan mat simlerle indie oje yap noooolurrr almak istiyorum :(
    yaptığın ojelerin sıkı takipçisiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım bile :) Daha geçen gün sırf mat simlerden oluşan bi paketim geldi, fikirlerim var, yarın bi tanesini koycam heheh. Ne gibi bişi yapmamı istersin? ^-^

      Sil
    2. instagramda çok görüyorum takip ediyorum. beyaz ya da açık renk bir zemin üzerine genelde çok hoşuma gidiyor.
      aslında bi tane var ölüp bayıldığım onu sana göstermek isterim.

      Sil
    3. Facebook mesajlarını anında görüyorum ama mail de atabilirsin beslap at hotmail.coma. Şu an mat sim karışımları deniyorum oje yapmak için hehe

      Sil
  3. Çok güzel ^^ Renkler birbiriyle uyumlu olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. ben bu arkadaşa bayıldım allahım sana geliyorum nedir bu ya şaheser=))

    YanıtlaSil
  5. Daha ilk sayfadan itibaren objelerinde beni büyüledin.çok güzel resimlerin bakmaya doyamadım.makyajkelebegi

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim Irmak, Begüm ve makyajkelebeği, beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...